Handelsbetingelser

1. Betalings- og salgsbetingelser

1.1 Sådan handler du


Du kan bestille Starting 11 ved at gå ind på starting11.dk, vælge det produkt du gerne vil have og indtaste dine oplysninger

1.2 Bestilling

Spillet kan kun bestilles starting11.dk eller hos forhandlere, der har fået eksplicit tilladelse til at sælge spillet. Find vores kontaktoplysninger her på siden. Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Prisen på spillet er dagspris. Vi tager forbehold for trykfejl, lagerfejl og prisændringer. 
Når du handler med Starting 11 ApS, indgås aftaler på dansk.


1.3 Betaling


På starting11.dk kan du betale med:
Betalingskort (MasterCard, Visa)

Der tages ikke gebyr ved betaling på starting11.dk. Starting 11 ApS tager ikke ansvar for eventuelle gebyr påført af tredje part, herunder ved betaling med kreditkort.

Beløbet hæves på dit kort ved afsending af varen.

1.4 Forsendelse

Omkostninger til forsendelse tillægges varens pris ved betaling. .

1.5 Afhentning af varer

Det er ikke muligt at afhente spillet hos en forhandler eller direkte hos Starting 11 ApS' lager. 

1.6 Klage over køb


Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Starting 11 på starting11quiz@gmail.com

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen på Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.

I yderste tilfælde kan du også rette henvendelse til Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet hos Nævnenes Hus på Toldboden 2, 8800 Viborg, via nævneneshus.dk

2. Leveringsbetingelser

2.1 Levering til Danmark (ekskl. Grønland og Færøerne)

Leveringstiden kan variere, men Starting 11 vil afsende produktet førstkommende arbejdsdag efter bestilling er foretaget. Ved bestilling inden kl. 12.00 afsendes produket samme arbejdsdag.  . Når pakken afsendes, vil du modtage relevante informationer om produktets forventede leveringsdato.


2.2 Levering til udlandet

Starting 11 ApS sender som udgangspunkt ikke brætspil til hverken Grønland, Færøerne eller udlandet. Starting 11 ApS laver ikke tax-free-sedler eller andet ifm. efterfølgende udførsel fra Danmark.

3. Returbetingelser

3.1 Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på starting11.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Fortrydelsesretten gælder for alle varer, uanset hvordan du vælger at betale. Du gør brug af fortrydelsesretten ved at sende en e-mail til starting11quiz@gmail.com og samtidig følge nedenstående instruktion om returnering af varen. E-mailen skal indeholde dit navn og ordre nummer.

Du får naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Hvis du udnytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Den eneste omkostning du har, når du fortryder et køb, er portoen til at sende varen tilbage til os.

3.2 Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til

Starting 11 ApS
Axel Heides Gade 8C, 4th
2300 København S
(Send direkte til ovenstående adresse. Ikke til en pakkeshop eller et posthus).


3.3 Hvad skal jeg sende med tilbage

Udover produktet skal du oplyse navn, email og ordrenummer 

Bemærk! Starting 11 ApS modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

4. Reklamation

Når du handler på starting11.dk, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen afhjulpet, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.


4.1 Retten til reklamation


Købet er omfattet af købelovens regler, herunder § 75a og 76. Retten til reklamation dækker produktfejl, som var til stede på købstidspunktet.

4.2 Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid", efter du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder, efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.


4.3 Vi refunderer dine fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, betaler vi returfragten. Kontakt os for at få en returlabel.
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os: Navn, email og ordernummer

Når du returnerer varen, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Betingelserne er opdateret d. 24. august 2021.